Město Liberec své občany nedostatečně informuje o nadcházejícím referendu. Celá kampaň tak stojí na přípravném výboru. Kampaň, která je vedena jak kontaktně v ulicích města, tak na internetu, stála přípravný výbor již 120.000 Kč.
Přípravný výbor minulý týden nechal doručit do všech poštovních schránek v Liberci přes 60.000 výtisků referendových novin, které seznámily občany s problematikou chystaného referenda.
V těchto dnech rozdávají v ulicích města členové organizačního týmu referenda letáčky, které zvou občany k hlasování. Na internetu je kampaň vedena přes Facebook a na webových stránkách, které přípravný výbor zřídil již v lednu. Upoutávky na referendum jsou k vidění také na 120 oficiálních výlepových plochách, v 90 autobusech a 55 tramvajích DPMLJ a po městě jezdí také dnes již historický autobus Karosa s reklamními plachtami o velikosti více než 3 x 2 m.
Kampaň přípravného výboru je ve velkém kontrastu s kampaní města, které propaguje referendum jen naoko na webu města a vložilo do Libereckého zpravodaje pouze jeden list věnující se referendu, což se zdá zmocněnci přípravného výboru Janu Korytářovi nedostatečné: „Město nám dopisem primátorky vyhradilo plochu pro představení otázek referenda ve stotisícovém městě pouze v rozsahu dvou prosklených vitrín u vchodu do Magistrátu a plochy velké výstavní desky v přízemí Magistrátu, místo toho, aby nám nabídlo např. prostor v Libereckém zpravodaji, který dostávají do schránky všichni občané Liberce, nebo bylo samo v informování občanů aktivnější.“
Za přípravný výbor:
Mgr. Jan Korytář 776 561 736
Mgr. Zuzana Tachovská 777 764 225
Ing. Jakub Macek 736 244 101