ČSSD si platí volební kampaň z krajských peněz

V sedmém čísle Libereckých listů (2012) se objevily dva články, pocházející z dílny odboru dopravy Libereckého kraje. (Autor J. D. – jde o majitelku PR agentury, která pracuje pro odbor dopravy za 55 tisíc měsíčně).

První má titulek: Vlakem do Prahy za 60 minut?“ Druhý: „Kopie zmizelého mostu jako pomník propagandisty“, napadá starostu Chrastavy, Michaela Canova a nevybíravě ho obviňuje, mimo jiné z populismu.

Reklamní články si zaplatil Liberecký kraj, odbor dopravy, který dodal měsíčníku kompletní text. Kraj za to zaplatil 36 tisíc korun plus DPH.

Starostové pro Liberecký kraj protestují proti tomu, že si ČSSD platí volební kampaň z peněz daňových poplatníků. Není to jen v měsíčníku Liberecké listy, ale podobně dělá volební kampaň i ve čtvrtletníku Idol, který je také placen z krajských peněz.

Na příštím jednání zastupitelů Libereckého kraje budu chtít vysvětlení a vyúčtování služeb PR agentury, která pracuje pro náměstka Seppa, a samozřejmě budeme požadovat, aby placenou reklamu v Libereckých listech zaplatila ČSSD.

Marek Pieter, místopředseda politického hnutí Starostové pro Liberecký kraj, starosta města Desná

Subscribe
Upozornit na
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Zastávku MHD na Tržním náměstí, jehož celý koncept souzní s plaveckým bazénem a je dílem jeho autora, slavného architekta Pavla Švancera, chce vedení města
Ve Stráži pod Ralskem má vyrůst jedna z největších průmyslových zón v České republice. Realizovat ji mají lidé ze Syneru. Jedním ze zamýšlených využití
Náš Liberec včera informoval o tom, že se vznikem nových krajských společností, které mají sloužit k provozu největší fotovoltaické elektrárny za několik miliard, nesouhlasil
Včera uplynulo deset let od obvinění hejtmana Martina Půty z korupce a zneužívání pravomocí. Hejtman vyjádřil svou nespokojenost nad délkou trvání celé záležitosti. V